دانلود کتاب 222 روش خوابیدن و خواب ماندن از علوم خواب

[ad_1]

222 روش بهتر شب و روشنی روشن تر صبح ناخوشایند می تواند زندگی بیداری شما را از بین ببرد و شما را بدحال و بیمار کند. اما نگاه کردن به سقف ، شمردن گوسفندان ، نگرانی از اینکه خواب هرگز نخواهد آمد … چه کاری می توانید انجام دهید؟ خوب ، خودتان را برای خواب ترفند کنید – همه اینها را 222 استراتژی ساده و نکات خلاقانه تأیید می کنید: ساعات را خاموش کنید (هر دقیقه بی قرار فشار خود را متوقف کنید) دو کیوی بخورید (فولات و آنتی اکسیدان ها به خواب کمک می کنند) زبان خود را بردارید (این باعث آزاد شدن کشش در فک می شود). ) یک پتو وزنه دار را امتحان کنید (مثل این است که سیستم عصبی خود را بغل کنید) لیستی تهیه کنید (و کارهای بعدی را تا فردا کنار بگذارید)! یک راهنمای ضروری حتی برای افرادی که گاه به گاه بی خوابی می کنند ، به شما کمک می کند در بهترین حالت به خواب بروید ، بخوابید و بیدار شوید.

[ad_2]

منبع